Nikitek87
Gingerbread

Gold:872

Sign In:70

2017-04-13 15:53

ce que je relève pour moi sur M2 mini avec Fume 6 beta 6.7.3.3G c'est l'appareil photo qui bug pas mal ... sans parler de la qualité d'image qui a vraiment baisser et pour les vidéo il y a du grain horrible en permanence alors qu'avant non ... là j'ai mis FlymeOS 6.7.4.11G j'ai pas encore tout tester donc à voir .

Ah oui et j'ai une grosse impression que l'autonomie est moins bonne qu'avant depuis la beta 6.7.3.3G !? Pas vous ?
  From Forum App
Reply Support () Report
Nikitek87
Gingerbread

Gold:872

Sign In:70

2017-04-13 15:54

Fred_Moderateur create on 2017-04-12 19:50
Mise a jour de la beta . avec le retour des themes Changelog:System· Added new app: Themes· Improved Home screen icon layout· Improved notification storage strategy to accurately identify notification priority· Improved notification shade display when battery power is low· Improved efficiency for Task Manager’s setup changes to take immediate effect, so as to fix an issue where a disabled option was still in effect· Optimized text color on lock screen for full legibility even on a white background· Improved accuracy for system time display, and optimized auto-calibration logic· Adjusted trigger method of Developer Options for securer and more effective operation. Moved Palm Rejection, Smart Cover, mCharge, Proximity Sensor Calibration, and Acceleration Sensor and Gyroscope to under Accessibility. (New trigger method of Developer Options: go to Settings > About Phone, then tap the build number 7 consecutive times; disabling method: go to Settings > Apps > All > Settings, then tap Clear Data.)· Refined system translations· Enhanced system stability· Improved system agility· Improve RTL layout for the Hebrew language· Fixed an issue where icons disappeared from Home screen dock but taps still worked.· Fixed untranslated Chinese button displayed when deleting an app from Home screenCommunications·  Improved contact merging logic for higher accuracy when merging duplicatesSecurity· Fixed failure to enter Permissions > App Permissions for controlling app permissions.· Fixed unexpected quit caused by multiple apps’ concurrent attempts to modify network access permission when too many apps were being installedDownload· Improved download management efficiency so that file sorting can take immediate effect· Improved relevant logic for downloads, so as to prevent file opening failure when download tasks were complete· Fixed an issue where tapping “Cancel” failed to revoke file deletion· Fixed false download notification displayed when there were no download tasks

Salut ! Possible pour les novices en anglais . De leurs mettre le changelog en Français ?
  From Forum App
Reply Support () Report
NeoKKlas
Eclair

Gold:462

Sign In:98

2017-04-14 03:55

Petit bug à la réception d'un SMS. L'écriture n'est pas ajusté du coup sa affiche répondre (répond ligne d'en dessous R)
Supprimer
( supprime ligne d'en dessous R)
  From Forum App
Reply Support () Report
User520150180 ...
Donut

  • 0

    Threads

  • 5

    Posts

  • 33

    Credits

Gold:5

Sign In:0

2017-04-14 21:39

Comment faire la mise à jours Flyme 6.7.4.11G beta sur mon meizu m3 notes car rien en français pour la manipulation complète à effectuez si quelqu’un peux m'aidez merci ?
Reply Support () Report
Fred_Moderate ...
Moderator

Gold:3611

Sign In:119

100KForumMembersforum_app1st_anniversaryPanda10KForumPosts

2017-04-14 22:54

bonjour,
votre mobile est bien en version Global ?
fred
Reply Support () Report
Fred_Moderate ...
Moderator

Gold:3611

Sign In:119

100KForumMembersforum_app1st_anniversaryPanda10KForumPosts

2017-04-14 23:00

NeoKKlas replied at 2017-04-14 01:25
Petit bug à la réception d'un SMS. L'écriture n'est pas ajusté du coup sa affiche répondre (ré ...

je vais voir avec google translate ... moi et l'anglais hum hum ;)
Reply Support () Report
User520150180 ...
Donut

  • 0

    Threads

  • 5

    Posts

  • 33

    Credits

Gold:5

Sign In:0

2017-04-15 00:46

Fred_Moderateur replied at 2017-04-14 15:54
bonjour,
votre mobile est bien en version Global ?
fred

Que voulez vous dire je les achetez en France cela répond t'il à votre question car je ne comprend pas ce que cela veux dire global ?
cordialement
Reply Support () Report
Mathj26
Beta Team-Global
YONM FOR LIFE

Gold:1797

Sign In:172

Photo Genius100KForumMembers

2017-04-15 01:26

Nikitek87 create on 2017-04-13 08:54
Salut ! Possible pour les novices en anglais . De leurs mettre le changelog en Français ?

Tu voudrais une traduction du changelog ?
  From Forum App
Reply Support () Report
Gilloo
Gingerbread

Gold:1502

Sign In:229

2017-04-15 01:53

cette nouvelle build semble bien plus instable que l'ancienne.  Maps qui plante,  des applications type Citymapper aussi,  parfois Gstore refuse de s'ouvrir...  Très bizarre...
  From Forum App
Reply Support () Report
User520238388 ...
Cupcake

  • 0

    Threads

  • 5

    Posts

  • 23

    Credits

Gold:5

Sign In:0

2017-04-15 17:37

Bonjour
J'ai installé cette beta sur mon M3s il y a 2 jours, depuis l'app Dolphin Browser plante a chaque utilisation.
Je peux naviguer sur la page mais aucun lien n'est utilisable tout comme le retour à la page précédente. Et finalement ça plante et retour à l'écran d'accueil du smartphone.
J'ai désinstallé l'application, vidé le cache et réinstallé l'application depuis le play store... toujours le même résultat.
Pour info cela fonctionnait parfaitement sous flyme 5.
Reply Support () Report
You have to login before you can reply Login | Register

©2024 Meizu Telecom Equipment Co., Ltd. All rights reserved.